Last van communicatieproblemen?

Heb je last van communicatieproblemen? Dan is een communicatietraining een goede oplossing. Het is namelijk een training waarbij we vooral kijken naar jouw persoonlijke eigenschappen en de daarbij komende problemen. De oorzaken van de communicatie problemen liggen vaak in je eigen karakter en niet zo zeer in je vaardigheden als leider. We gaan in de training onderzoeken wij jij echt bent en wat jij voelt tijdens je miscommunicatie. Voor het effectief communiceren met je medewerkers is het namelijk erg belangrijk om eerst aan jezelf te werken en om eerst dat goed op een rijtje te hebben. Zo kan het bijvoorbeeld voorkomen dat je erg veel last hebt van een controlefreak-achtige houding. Bij de communicatietraining zal het in zo’n geval vooral gaan om de verschillende niveaus van controle en hoe je dit kan leren loslaten. Als je dit eenmaal is gelukt zal je te weten komen dat het vooral ligt aan dit loslaten, en dat als je dit goed doet, de juiste woorden vanzelf komen. Het is veel belangrijker om met jezelf in balans te zijn, zodat je dit kan doorgeven aan jouw werknemers. Een juiste communicatie komt vanzelf. Ben je benieuwd naar onze aanpak of onze opties? Vraag het ons!