Vandaag hebben wij een zeer positief bericht over een ervaren telefoonservice die ons erg goed heeft geholpen tijdens drukke periodes. De laatste tijd hebben wij het zo druk dat wij eigenlijk het aantal telefoontjes van onze klanten niet meer kunnen beantwoorden. De andere werkzaamheden gaan hier onder lijden. Zo merken wij dat zelfs onze magazijnmedewerker nog bij moet springen rond de middag omdat het dan heel druk is in de webwinkel. Er is namelijk naar buiten gekomen dat een gedeelte van België waarschijnlijk zonder stroom komt te zitten omdat de kerncentrale zwak is. Daarom gaan een groot aantal Belgen op zoek naar aggregaten die zij kunnen gebruiken wanneer de stroom uitvalt.
Extra uitleg voor Belgen van de ervaren telefoonservice
Van Belgische klanten is het algemeen bekend dat zij heel veel vragen hebben over producten en dat zij extra zekerheid nodig hebben wanneer zij online bestellen. In principe lopen zij op dat gebied wel een paar jaar achter. Daarom hebben wij een ervaren telefoonservice ingeschakeld die al iets wist over aggregaten. Toch moesten ze zich wel even inlezen, omdat de Belgen dus heel veel bijzondere vragen stellen, ondanks dat wij een zo uitgebreid mogelijk productomschrijving hebben geschreven. Zij zijn specifiek op zoek naar aggregaten die zonder elektrische ontsteking kunnen worden aangezet. De ervaren telefoonservice heeft hun uitstekend verwezen naar de juiste aggregaat, zodat zij er lekker warm bij zitten in de winter. Het is een vervelend probleem, maar de aanschaf van een aggregaat is wel de beste oplossing.